main_banner

Cumu incollà u mosaicu di vetru Victory

1、A superficia di a pavimentazione deve esse ferma, pulita è libera di macchie d'oliu è di cera.A superficia usata deve esse pulita è almenu 80% di a superficia originale deve esse esposta.A capa di fundazione deve esse livellata.U mosaicu hè diversu da a tile ceramica.Hè un aviò.Se una parte di u muru di a capa di fundazione hè irregulare o cuncave, l'effettu serà assai bruttu.

2 、 Per evità di graffià nantu à a superficia di u mosaicu di cristalli durante a pavimentazione, u mosaicu ùn deve micca fretu cù polvera è altri sundries.

3 、 Hè megliu aduprà l'adesivu di tile o a polvera adesiva di marmura cum'è u materiale per a pavimentazione.U culore di u polu adesivo deve esse biancu.L'usu di altri materiali di culore affettanu u culore di u mosaicu di cristalli.L'adesivo di mosaicu prufessiunale hè u megliu.In generale, u valore PH hè neutru.Ùn paste micca cù cimentu biancu o cimentu neru.Questi valori alkalini è altu di PH ponu corrode u smaltu di fondu di u mosaicu, in particulare u mosaicu di foglia d'oru.U mosaicu pò cambià u culore è fade per un bellu pezzu.Inoltre, a pasta ùn hè micca ferma, è particeddi singuli cascanu per un bellu pezzu, chì hè difficiule di pulisce.

4、Durante a custruzzione, a cola bianca deve esse appiicata à u muru prima, è dopu u scraper dentatu 6 * 6 deve esse usatu per scrape in i denti uniformi, è dopu a cola deve esse lasciata secca, è u mosaicu di cristalli pò esse. impastata è pressatu nantu à questu.Prestate attenzione à a verticalità durante a pavimentazione.Se i mosaici di cristalli individuali si trovanu distorti, ponu esse curretti movendu unu per unu prima chì a cola solidifica.

5、Quandu a cola di tile ceramica hè solidificata per circa 24 ore, u mosaicu pò esse calafatu.U gap di u mosaicu di cristalli pò esse chinu cù u sigillante di u so culore preferitu.Durante u riempimentu di l'articule, u filler joint deve esse cumpritamenti pressatu in u spaziu cù un cuteddu di mortare di gomma, è ùn deve esse lasciatu in biancu.Dopu chì u riempimentu di l'articuli hè cumpletu, pulite immediatamente a superficia di u mosaicu cù una spugna umida o una spugna.

6 、 Quandu u mosaicu di cristalli deve esse tagliatu, un cuteddu di vetru di diamante di alta qualità deve esse usatu per tagliate nantu à a superficia di vetru.

7、Quandu a perforazione nantu à u mosaicu di cristalli, deve esse aduprate strumenti di perforazione speciale, è l'acqua deve esse aghjuntu per rinfriscà durante a perforazione.

8 、 Per assicurà chì u mosaicu di cristallu hè luminoso è cristallu, ùn pudete micca aduprà detergente cù abrasivi, spazzole di filu d'acciaio è carta vetrata per a pulizia.Pudete aduprà prudutti di pulizia di a finestra di a casa per a pulizia.


Tempu di post: 09-09-2021