main_banner

Imprese ceramiche cinesi è straniere Ice and Fire Double Heaven

L'azzioni in parechje cumpagnie quotate in Taowei sò cascate sottu à i so prezzi d'offerta o anu battutu i minimi record.
Sta settimana, u borsu hà cuntinuatu à aghjustà à l'impattu di u mercatu più largu, cù l'indici di Shanghai Composite falendu sottu à 3 100 punti in u cummerciu intraday u 15 di marzu. I prezzi di l'azzioni di e cumpagnie listate di Tao Wei sò varii gradi di decadenza.A maiò parte di e 14 cumpagnie listate nantu à l'indici di notizie di ceramica anu vistu i so prezzi di azzione cuntinueghjanu à calà da u luni à l'intraday u 16 di marzu, quandu si sò ricuperati.À mezu à elli, Mona Lisa, holdings Dongpeng, Diou Home, Tian 'un novu materiale, Quattru azzioni, gabbianu vivant, Huida sanità, casa Jianlin, Rui Erte è altri 9 cumpagnii sta settimana à u prezzu più bassu sottu à u prezzu issu.In più, Dongpeng Holdings, Diou Home, Jianlin Home, Songlin home è altre cumpagnie 4, i prezzi più bassi di sta settimana eranu 9 yuan / share, 10.03 yuan / share, 11.45 yuan / share, 13.91 yuan / share, un minimu record.À a fine di Trading u 16 di marzu, 14 cumpagnie anu vistu cresce i so prezzi di azzione, seguita da Magmet (+ 9,98%), Dow Technologies (+ 6,58%) è Koda Manufacturing (+ 4,63%).
Rapportu annuale 2021 di e cumpagnie quotate di piastrelle ceramiche d'oltremare: crescita generale di e vendite, a mità di u prufittu nettu di a cumpagnia hè radduppiatu.
Sicondu a lista di 25 fabricatori di piastrelle di ceramica (escludendu a Cina) secondu e statistiche di 2020 Ceramic World Review da China Building and Sanitary Ceramics Association, ci sò 13 principali fabricatori di piastrelle di ceramica escludendu e cumpagnie micca listate.I principali dati finanziarii di l'imprese quotate d'oltremare in 2021 in generale mostranu e seguenti caratteristiche: 1. Ci sò 13 cumpagnie listate, cumprese 1 da l'America di u Nordu, 8 da l'Asia, 4 da l'America Centrale è Sudamerica, è 1 da l'Europa.2. In 2021, a vendita tutali di tutte l'imprese elencate cresce à varii gradi cumparatu cù 2020, eccettu per a ligera diminuzione di A vendita di KAJARIA CERAMICS è DYNASTY CERAMIC di l'India.À mezu à elli, U Gruppu Lamosa di u Messicu cresce da 40%.3. In cunfrontu cù a vendita, u tassu di crescita generale di i prufitti netti di l'imprese listate hè quasi o ancu più di 100%.In cunsiderà a comparazione di dati annuali è fiscali di SOMANY CERAMICS da l'India, Orient Bell è INTERCERAMIC da Messico, Sette cumpagnie radduppianu i so prufitti netti.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022