main_banner

Prucessu di creazione di mosaicu di vetru ordinariu in Foshan Victory

1. U mosaicu di vetru hè di apre è tagliate u vetru pianu trasparente in una certa specificazione di u vetru di vetru meccanicamente o manualmente.Questu hè cunvenutu per tagliate in forma di particella chjuca o culore di stampa di fondu.

2. U platu di vetru deve esse pulitu è ​​​​seccu prima, è dopu u pianu di vetru cut in una certa forma deve esse stampatu cù u culore desideratu nantu à a linea di assemblea è secca di novu.Infine, a copertina posteriore deve esse piazzata nantu à u scaffale per permette chì si secca in modu naturali è cumpletu o in l'asciugatura.

3. Dopu chì u culore di u back cover hè seccu, pigliate à a macchina di taglio è tagliate in a dimensione di particella desiderata da u cliente, cum'è 15 * 15mm, 23 * 23mm, 15 * 48mm, etc., è mette u cut loose. particelle in u quadru di u moldu.

4. Mettite u mosaicu di particeddi in u quadru di muffa nantu à a piastra di porcellana, è brusgiate i particeddi di vetru aperti in forma di arcu à 780-800.in u fornu.

5. Dopu chì u mosaicu di u focu hè selezziunatu manualmente è visualmente, i particeddi qualificati sò posti in u mudellu specificu, dopu a maglia hè incollata nantu à u spinu, è mette in l'asciugatrice per appiccicà a reta di fibra è i particeddi di mosaicu.

6. Infine, i prudutti finiti sò imballati in cartoni.Duranti u periodu di imballaggio, ogni mosaicu hè verificatu novu.I particeddi dannighjati devenu esse rimpiazzati, è poi pulizziati.Ogni capa hè separata da una film protettiva.A nostra specificazione generale di ogni mosaicu hè 300 * 300mm, cù 11 pezzi per scatula.Infine, pò esse cumpletu cù una paleta di legnu solidu o una paleta di plywood.

Per piacè vede u seguente video per u prucessu di produzzione specificu,

https://www.victorymosaictile.com/video/


Tempu di post: 30-aug-2021