main_banner

U culore PANTONE di l'annu 2022

I culori PANTONE libera ogni annu ùn venenu micca da nulla.Sò emblematici di u zeitgeist glubale è u cambiamentu chì succede.Da u 2000 à u 2020, PANTONE hà liberatu u blu cum'è u so culore di l'annu cinque volte.Confidenza, audacia è curiosità sò e parolle chjave per u culore PANTONE 2022 di l'annu.

"Periwinkle blue" combina qualità blues cù una tonalità fucsia, prughjettanu una attitudine vivace, gioviale è una presenza vibrante chì incuraghjenu a creatività audace è l'espressione imaginativa.

Ciò chì hè più speciale hè chì, cù l'avventu di l'era digitale, l'esperienza immersiva hè diventata sempre più populari, u cuncettu di meta-universu hè emergente è u spaziu di l'arte digitale hè tranquillamente emergente.Per u culore PANTONE di l'annu 2022, vede i cambiamenti di culore purtati da "Changchun blue" in una galeria immersiva.

Ogni annu, u culore di l'annu di PANTONE affetta una larga gamma di spazii, cumprese vestiti, maquillaje, imballaggi, casa è interior design.

In u campu di a moda, "evergreen blue" pò revelà un sensu di u futuru.S'ellu hè appiicatu à diversi materiali, trasfurmazioni è texture, apparirà diverse sensazioni.

Per a bellezza, "Periwinkle blue" pò sprime a creatività persunale è l'imaginazione audace, creendu novi sguardi per l'ochji, l'unghie è in particulare i capelli, da l'ornate brillanti à u rosa è opaco.

Inoltre, "Long Spring blue" pò evucà un novu sensu mudernu, per u disignu di l'internu, a casa in un sensu frescu cattivu, attraversu a combinazione di culori inusual spaziu animatu.

Si applica à una seria di materiali diffirenti, a qualità di un materiale è di trasfurmazioni, tene u rolu di culore luminoso, ùn importa micca per mezu di a metope di pittura, mobili di stile o adornu di a casa, o hè u puntu focu chì catturà un ochju cum'è attrattiva in u disignu.

PANTONE hà ancu suggerimenti pensati per i diseggiani per aduprà pervinca per trè stati d'umore.

1) ATTE DI EQUILIBRATURA Per cumplementari trà i culori caldi è freschi

Balancing Act hè una serie di culori cumplementarii, cù un equilibriu naturali di culori caldi è freschi chì si cumplementanu.A brillantezza di "Periwinkles blue" hè rinfurzata in questa paleta abilmente calibrata, injecting vitalità è visuale dinamica.

2) Cumpatibilità WELLSPRING cù i toni naturali

Wellspring hè una mistura armoniosa di tonalità di natura, verde è dolce "Periwinkle blue".

U caratteru vibrante di u caldu "Periwinkles blue" hè evidenti in a cullizzioni The Star of The Show, chì gira intornu à i culori classici è neutri.L'essenza di l'eleganza è a moda sobria trasmette un classicu senza tempo.

3) A cullizzioni di divertimenti hè piena di divertimentu è casuale, impreziosita da "Periwinkles blue", questa tonalità scintillante emana divertimentu è incuragisce a creatività senza inibizione.

In fatti, in l 'hôtel, ristorante è altri spazii cummirciali, dinù usatu assai di è "Changchun blu" tonu simili.

Per esempiu, in W Hotel Xiamen, ci sò parechji elementi è "perwinkle blue" "clash color".

TORO combina ancu i culori di primavera Long, verdi turchese è giallu di mustarda cù e piante per creà un disignu mudernu diliziosu.


Tempu di Postu: Dec-16-2021