main_banner

VICTORY Ispezione di qualità di piastrelle di mosaicu

Vittoria Mosaic Tile hè pruvatu in a lunghezza di cunnessione, a dimensione di particella, a linea, a distanza perifèrica, a qualità di l'apparenza, a differenza di culore, a fermezza di aderenza trà e particelle di mosaicu è a schermu di pavimentazione, u tempu di u screnu, a stabilità termica, a stabilità chimica, etc. u standard naziunale GB / T 7697-1996.

1. Ispezione di l'apparenza

Se a linea di mosaicu dopu a pavimentazione hè basicamente uniforme è coherente in a distanza visuale, pò scuntrà a dimensione è a tolleranza di a specificazione standard.Se a linea hè ovviamente irregolare, deve esse riprocessata.Aduprà caliper vernier à detect la grannizza particeddi, è ri pruduce s'ellu ùn scuntrà i esigenze.Inoltre, pò esse ghjudicatu da u sonu.Pigliate u pruduttu cù una verga di ferru.Se u sonu hè chjaru, ùn ci hè micca difettu.Se u sonu hè turbide, sordu, aspra è duru, hè un pruduttu micca qualificatu.

L'adesivu utilizatu ùn deve micca solu assicurà a forza di ligame, ma ancu esse faciule da pulisce a superficia di u mosaicu di vetru.A superficia di u mosaicu deve esse libera di terra è polvera.L'adesivu utilizatu ùn deve micca dannà a reta posteriore o scolorisce u mosaicu di vetru.

2. Ispezione di difettu di particella è differenza di culore

Sottu a luce naturale, verificate visualmente s'ellu ci sò cracke, difetti, mancanti bordi, anguli di salto, etc. 0,5 m di distanza da u mosaicu.

Nove mosaici di vetru sò stati scelti aleatoriamente da 6 scatuli per furmà un quadratu, pusatu pianu in un locu cù abbastanza luce, è verificate visualmente s'ellu u lustru hè uniforme è s'ellu ci hè una differenza di culore à una distanza di 1,5 m da ellu.

3. Test di fermezza

Mantene i dui anguli di un latu di u mosaicu cù e duie mani per fà chì u pruduttu sia ghjustu, poi stende u pianu, ripetiri trè volte, è hè qualificatu s'ellu ùn cascà micca particelle.Pigliate u pezzu tutale di mosaicu, curl it, and flatten it, ripetite per trè volte, è pigliate cum'è u pruduttu qualificatu senza particelle.

4. Verificate a desidratazione

U mosaicu di carta hè necessariu, è u mosaicu di maglia ùn hè micca necessariu.Pone u mosaicu di carta pianu, mette u paper upward, immergete cù l'acqua è mette durante 40 minuti, pinch un angulu di u paper è sguassate u paper.Se pò esse eliminata, risponde à i requisiti standard.

5. Cuntenuti di ispezzione di l'imballu

1) Ogni scatula di mosaicu di vetru hà bisognu di cartoni bianchi o cartoni di i clienti secondu i bisogni di i clienti, cù marchi è u nome di u fabricatore nantu à a superficia (opcional).

2) U latu di a scatula di imballaggio deve esse etichettatu, cumprese u nome di u produttu, u nome di a fabbrica, a marca registrata, a data di produzzione, u numeru di culore, a specificazione, a quantità è u pesu (pesu lordu, pesu netu), codice à barre, etc. stampatu cù segni cum'è a prova di umidità, fragile, direzzione di stacking, etc. (opcional)

3) U mosaicu di vetru deve esse imballatu in cartoni allineati cù carta a prova di umidità, è i prudutti sò posti stretti è urdinati.

4) Ogni scatula di prudutti deve esse attaccata cù un certificatu d'ispezione.(opcional)


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021